درست است که مصرف میوه برای سلامتی ما مفید و موثر است اما زیاده روی و افراط در این زمینه می تواند خطر زیادی برای سلامتی ما در بر داشته باشد افزایش قند خون ،افزایش وزن،احساس ضعف و گرسنگی،ابتلا به اسهال یا سندرم آی بی اس،احساس نفخ مداوم و بسیاری مشکلات دیگر در اثر زیاده روی در مصرف میوه پدید خواهد آمد بهتر است در مصرف هرنوع موادخوراکی سالم مانند میوه ها تعادل را رعایت کنیم.
ادامه مطلب ترجمه گوگل در برابر ترجمه انسان؛ کدام برندهاند؟...
ما را در سایت ترجمه گوگل در برابر ترجمه انسان؛ کدام برندهاند؟ دنبال میکنید
برچسب: خوردن بیش از حد آب,خوردن بیش از حد قرص استامینوفن,خوردن بیش از حد زعفران,خوردن بیش از حد قرص ژلوفن,خوردن بیش از حد عسل,خوردن بیش از حد قرص اورژانسی,خوردن بیش از حد شیر,خوردن بیش از حد موز,خوردن بیش از حد قهوه,خوردن بیش از حد دوغ, نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 6:26